sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Operaatio punaisten hiusten vaalennus

 Eli.. Vaikka punainen väri hiuksissa oli mun mielestä tosi nätti ja pirteä, niin se väri haaleni tosi nopeasti, ja se myös suttasi (en tiedä johtuiko huonosta merkistä vai mistä) noin pari viikkoa mun pyyhkeitä ja pari vaaleaa toppiakin! Ja nyt kun juurikasvu alkoi näkyä, niin pitäisi aloittaa sama uudelleen..? NOT!

 Päätin siis alkaa vaalentaa näitä, että voisin laittaa omaa luonnollista väriä lähellä olevan värin, ja kasvattaa pikkuhiljaa "omia hiuksiani" sieltä esiin! Toivotaan että vaan jaksan prosessin.


 Ekan värinpoiston jälkeen. Ei hirveen hyvä oranssi sävy! :D
 





  No, ei muuta kuin seuraava yritys.





 Suht keltaisen oranssi, mutta kuvissa näyttää mun mielestä pikkasen tummemmalta kuin luonnossa!

  Eilen mun piti kokeilla laittaa tuota väriä joka olis tavoitteena, mutta pääni tuntui olevan niin täynnä räkää, että se särki liikaa. Joten vielä en tiedä miten tässä käy! Jotenkin ajattelisin, että tää olis nyt kuiteskin tarpeeksi vaalea, että saisin oikean sävyn aikaan.. Kokeilen kun saan lapset nukkumaan, joten lopputulosta saatte ainakin vielä odottaa! Ja katsotaan jos taas epäonnistuu, niin saatte odottaa vielä kauemman, koska mä en uskalla enää ainakaan vaalentaa, ettei mene hiukset liian huonoon kuntoon..

 Huomiseen siis! :)

4 kommenttia:

  1. Tulipas tuttu tunne tästä postauksesta :D

    Mulla oli tuos keväällä aika tummanruskeiksi värjätty pää ja aloin ikävöimään vanhaa blondia ja tulos oli aika lähellä noita sun kahta alinta kuvaa :) Pari kertaa oon vaalentanu ja vieläki hieman oranssi/erikoisen värinen. Latvoissa alkaa olla blondia, juuressa omaa väriä ja jossain tuolla paksuimmissa kohdissa ruskeeta - No kyllä tää tästä. Ehkä ensi kevääksi saan blondini takaisin :P

    Nimin. Ginger

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Mulla on just väri päässä, toivottavasti tulis edes siedettävä tulos! Että jos ei just se mitä haluisin, mutta edes sellanen, millä kehtais olla jonkun aikaa, että vois koittaa uusiks tota omaa sävyä esiin..
      Toivotaan että tosiaan viimeistään kevääksi saisit sen blondin! Ootko kokeillu hopeashampoota? Vai onko väri sellanen, että saattais vääntää sen siitä vihreeksi tms?

      Poista
    2. En oo kokeellu - loppuviikosta uus blondausyritys ja katotaan sitte millanen siitä sitte tulee :)

      Ironista varmaan se, että ku vihdoin ja viimein oon saanu tän taas ihanan vaaleeksi niin oon jo suunnitellu, että ens kesän väri on punanen :D

      Poista
    3. :D On se kaunis väri, tykkäsin itsekin! Eikä varmaan tartte sanoa, että on varoitettu, kun sulla on omakohtainenkin kokemus ;)

      Poista