lauantai 12. huhtikuuta 2014

Treeniä, tyttö treeniä!


Jestas, mikä fiilis on taas lähtee säännöllisesti salille! Upeeta! Mä oon niin paljon iloisempi nyt, ja jaksan lasten temppuilutkin paljon paremmin, kun on tää oma juttu tullut takaisin. Kyllä mä vissiin oon vaan todella sali-ihminen..





Oon kerinnyt nyt tässä välissä siis käymää  sopivasti koko kropan läpi tuolla salilla, joten voin sanoa että ainakin naisnäkökulmasta sali oli juuri ihana. Mieheni aloitti tuolla myös, ja oli taas sitä mieltä, että hän kaipaisi enemmän äijämäisyyttä :D Ja käsipainoja olisi pitänyt löytyä isompia.. Sali joka on kyseessä, on Fitness24seven. Mutta tää on tosiaan ihan uusi Porissa, joten varmasti toivomusten mukaan esim. niitä painojakin saattaa tulla lisää!

Löysin uuden "energiajuoman" itselleni, joka myös hellii ihoa! Hedelmiä (sitruunaa, appelsiinia, kiiviä, mansikoita), chiasiemeniä 1rkl ja vettä puolen litraa :) Oli myös todella hyvän makuinen! Suosittelen siis ;)














Eilen olin tälläisessä hyvinvointitapahtumassa. Eipä paljon mainittavaa. Ihan sellaista järkevää juttua, joita tasapainotti sopivasti ylimenevät jutut. Sopivasti kun suodatti, niin tulihan sieltä ihan hyviä perusohjeita miten elää terveellisesti! En paljoa uutta oppinut, mutta nyt harmitta vielä enemmän kun ei ole varaa ostaa sitä luomulihaa! :D
Ja hyvää chiapuuroa oli tosiaan maistiaisena! Sitä voisin lisätä aamiaiseeni kyllä myös.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti