perjantai 29. kesäkuuta 2012

Viikonloppu edessä



 Eilen tuli vähän haettua välipalapatukoita, kun alkoi tulemaan makean nälkä esiin! Ei löytynyt meen ruokakaupasta kauhean montaa vaihtoehtoa, mutta jotain sentään.. Noita Luxus patukoita oon syönyt normaalistikin, mutta nuo kaksi muuta oli uudet tuttavuudet ja tuo Fastin Sports Protein lähti ensimmäisenä maisteluun, oli ihan mielettömän hyvää, ja taisi se noista olla se vähäkalorisin vaihtoehto! Niitä tulee varmasti ostettua jatkossakin :) Nuo Luxuksetkin on kyllä tosi hyviä, mutta usein mun ainakin tulee syötyä ne kahdessa osassa, kun ovat todella täyttäviä, siinä mielessä kyllä järkevä vaihtoehto myös, kun ovat niin riittäviä.. ProFx patukan taidan syödä vasta huomenna, kun tänään tuli herkuteltua muulla tavalla.. Myönnetään sekin nyt sitten suoraan!




 Meidät oli tänään kutsuttu minun serkkujeni syntymäpäiville, johon lähdin sitten yksin lasten kanssa kun mies lähti auttelemaan ystäviämme muutossa. Kiva kun sai laittaa taas välillä nätin mekon päälle ja heittää jopa jotain meikkiä pikkasen myös naamaan ;) Mutta siellä sattui pieni lipsahdus sitten kun tarjolla oli ihan mieletöntä herkkua; marenki/kermavaahto/mansikka kakkua!<3 Otin kyllä vaan pienen palan, mutta samantien iski katumus, eihän mun pitänyt sortua mihinkään.. :/ Siinä se mun tahdonvoima taas nähtiin.. 




 Mutta kotiin päästyä tuli taas hyvä mieli, että tuli herkuteltua, mutta pystyinpä kuitenkin lopettamaan! Eikä enää tee edes mieli mitään hyvää, joten josko tuon pikku lipsahduksen nyt antaisi itselleen anteeksi :)



 Ja tänään aamupainokin oli tuo 56,5kg, mikä mun alin paino on täällä merkattu! Vaikka mulla on se turvotuksen aika kuukaudestakin. Joten odotellaan mitä se sitten muutaman päivän päästä näyttää! :)

5 kommenttia:

  1. Pakko myöntää, et mä oon kyllä kade. Enkä ihan vähääkään, vaan tosi paljon!! Voi wau.

    Päivi

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit miten hyvältä näytät! Oikea kaunotar :) Kiva nähdä kuvia susta välillä :)
    Ei ollenkaan paha herkuttelu, itse kans maistelen herkkuja vähän väliä :D Sit vaan jatkaa niin kun ei ois mitään niin ei ne haittaa. Mukavaa viikonloppua sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tässähän ihan punastuu :D Juu, se herkku on melkein unohtunut jo! ;) Hyvät viikonloput teillekin!<3

      Poista
  3. Uusi lukija ilmoittautuu. :)

    Näytät kyllä tosi hyvältä. Mä vasta haaveilen noista mitoista. Ehkä sitten lähempänä joulua. ;)

    Jos kiinnostaa niin tervetuloa kurkkaamaan mun uutta blogia http://150paivaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voi huomasin nyt vasta kommentin! Kiitos :) Kyllä se loppujen lopuksi melko äkkiä alkaa muuttua se kroppa, sitten vasta alkaa tuntua tuskaisemmalta kun se painonpudotus hidastuu :D Mutta kyllä varmasti jouluun mennessä onnistut kunhan pysyt kurissa! ;)

    VastaaPoista