perjantai 1. helmikuuta 2013

Perjantai, haaste ja 200:s postaus!

  Sain haasteen Hödeltä joskus aaaaaaikaa sitten, ja sain nyt vasta aikaseksi tehdä tän.. Sain itseasiassa jonkun toisenkin tunnustuksen vielä pidemmän aikaa sitten, mutta bloggeri oli poistanut mun luonnoksen, joten en yhtään muista mikä se oli tai keneltä, tosi ärsyttävää! Tässä nyt kuitenkin ideana oli kertoa 11 faktaa ja vastata 11 kysymykseen ja keksiä 11 uutta, ja haastaa 11 bloggaajaa.. Mutta mä oon nyt tosi tylsä ja laiska, niin mä vaan vastaan nyt tällä kertaa, sori!









  1. Kuinka korkeilla koroilla osaat kävellä ja pidätkö korkokenkiä usein? Mulla on itseasiassa yksissä korkkareissa 10 sentin korko, joten ne on korkeimmat, ja käytin joskus aiemmin paljon, mutta nykyään en lähes koskaan..
  2. Kevät, kesä, syksy vai talvi? Kevät ja syksy! Ihanaa on keväisin kun alkaa joka puolella vihertää, ja syksyllä se värien loisto ja kynttilät<3
  3. Lemppari herkku? Nykyään itseasiassa smoothiet!
  4. Miten hemmottelet itseäsi? Ostelen itselleni urheilu aiheisia lehtiä :)
  5. Minkälaista toivot elämäsi olevan viiden vuoden päästä? Toivoisin olevani oikeasti hyvässä kunnossa, ja jossain hyväpalkkaisessa työssä!
  6. Mitä tv-ohjelmia seuraat? Jutta ja puolen vuoden dieetit, Suurin pudottaja, Miehen puolikkaat, Ensisilmäyksellä, Putous......
  7. Onko sinulla hyvä huumorintaju? Joskus! Joskus ei :D
  8. Minkälaista musiikkia kuuntelet, mikä on tämän hetkinen suosikki biisi? Kuuntelen aika vähän musiikkia, lähinnä töissä ja autossa radiota.. Eikä mulla oo oikeen lempparia, ehkä vois ajatella että joku Poets of the fallin biisi :)
  9. Mitä tekisit 15 000 eurolla? Ostaisin auton!
  10. Mitä kotityötä inhoat eniten? Pölyjen pyyhkiminen, kun se pistää aina aivastelemaan, oon vähän yliherkkä..
  11.  Kerro kolme luonteenpiirrettäsi; luotettava, mukava ja itsepäinen




Sitä herkkua tuleekin juotua lähes joka päivä
Mulla ei oo koko päivänä ollut kuumetta, ja kurkkukipukin on paljon helpannut, että mietein tossa just lapsia laittaessa nukkumaan, että jos huomenna ei takapakkia tuu, niin lähen kyllä salille alottelemaan taas varovasti! Olo alkaa tuntua niin löysältä ja laiskalta kun on niin pitkään taas laiskotellut, että täytyy opetella se kuri taas ihan uusiksi.. 
Aloin syömään sellasia pillereitä, jotka hain luontaistuotekaupasta, joiden pitäisi nostaa vastustuskykyä. Ja tosiaan yhden vuorokauden jälkeen jo olo on noussut kohisten! En tiedä onko lumevaikutus vai mikä, mutta jää ainakin mun käyttöön nuo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti