sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Proteiinipalloja ja hyvää fiilistä!

Instagram; janikajo

Oon sitten niin koukussa tohon instagramiin, että oon lähinnä päivitellyt sinne päivien mittaan kaikkea, ja en oo tänne taas kerinnyt kun vasta nyt :D On sitten niin ihanaa kun on hienoja ilmoja, ja paljon liikuntaa!



Kokeilin tollasia proteiinipalleroita, joihin tuli kuivattuja hedelmiä ja pähkinänpalasia, pähkinävoita ja proteiinivanukasjauhetta.. Oli sit meinaan ihan mieletöntä herkkua! Söin eilen yhden ja säästin toisen tähän iltaan, loput meni pakastimeen.. Onhan noissa kuitenkin kaloreita jos rupee niitä enemmänkin ahmimaan.

Ruokailut on mennyt niin nappiin, että oon ihan ylpee itsestäni, ja tosiaan salilla oon käynyt tällä viikolla 3kertaa, kaks kertaa lenkillä ja tänään aion vielä vetästä kahvakuulatreenin, kunhan saan lapset nukkumaan. Kyllä mä tästä kiinteydyn vielä aivan mainiosti! ;)

Nyt on vielä lisäinnostusta antanut, kun yksi hyvä ystäväni on myös innostunut näistä ruokailu ja liikuntasysteemeistä, niin on kiva päästä vaihtamaan hänen kanssaan ajatuksia ja reseptejä! Kyllä se vaan vaikuttaa paljon, kun on joku kenen kanssa voi jutella näistä vaikka väsymykseen asti :)

1 kommentti: