maanantai 14. toukokuuta 2012

Kuulumisia

 No eipä oo taas tullut vähään aikaan kirjoteltua, ollut tässä vähän kaikenlaista.. Miettimisiä elämästä yleensä, ja siitä kun mulla on nyt ollut hormonikierukka jo puolitoista vuotta, ja siitä on aiheutunut lähes kaikenlaisia oireita mitkä vaan on mahdollisia.. Joten se pitäisi nyt poistaa ja katsoa jos se auttaa tähän mun väsymykseen ja siihen kun olen alkanut kärsiä pahoista päänsäryistä, joita olen migreeniksi ajatellut.. Mulle on kyllä laitettu lähete verikokeisiinkin, mutta siihen menee kuulemma noin kuukausi ennen kun saan sen ajan.. :/





 Mutta päättäväisyys pysyy, nyt täytyy vaan keskittyä muihin juttuihin, ja ei saa lipsua ruuissa! Liikunta on tietty myös tärkeä, mutta se ei nyt oo ollut mulla ykkösenä mielessä, välillä kuitenkin on kova into tehdä kunnon treenikin :)

 En oo pitkiin aikoihin käynyt vaa'alla, enkä oo mittaillut, koska tiedän että en oo ainakaan pienentynyt, enkä laihtunut.. En tällä liikuntamäärällä tai ruokavaliolla. Mutta melko varma oon, että en oo kyllä lihonnutkaan! Sen verran oon pitänyt molemmista huolen :) Nyt on alkanut löytyä taas voimia jatkaa laihista, jos sais pikkuhiljaa taas tota kroppaa vähän paremman näköseks! ;)

Perus vessapeili pose :D
 Ajattelin nyt kun tosiaan oon pärjännyt pitempäänkin ilman vaakaa, niin yritän nyt vältellä sitä mahdollisimman pitkään, jos vaikka kokis sitten seuraavalla käynnillä jonkun älyttömän kivan yllätyksen. :P Se kyllä kelpais!

 Nyt taidan tehdä jonkun pikkujumpan vielä ennen nukkumaan menoa, ja huomenna yritän päästä vähintäänkin lenkille! Seurassa tai yksin tai sitten viiminen mahdollisuus lasten kanssa. On tässä aikaa vielä suunnitella, parhautta olis jos sen lisäks vielä kerkeis/jaksais lähtee salille! :)

2 kommenttia:

  1. Se kieltämättä motivoi hurjasti, jos pitää tauon punnituksista ja katsoo vasta myöhemmin tuloksia. Eron kun tajuaa selvemmin jos ei tihrusta lukuja sata grammaa kerrallaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Toivotaan vaan että kun sinne vaa'alle taikka mittanauhalle uskaltaudun, niin tulis sitte sentään jotain oikeita tuloksia :D

      Poista