tiistai 12. helmikuuta 2013

Mitat Superdieetin alkuun

 No nyt hei niitä mittoja! Eli tosiaan jatkossa yritän mittailla vaikka joka toinen maanantai ja vaa'alla käyn joka maanantai :)

Tässä niitä olis:

vyötärö 70cm
napa: 84,5cm
peppu: 91cm
reisi: 53cm
rinta: 87,5cm

 Eihän toi nyt pahalta näytä, mutta aikalailla olis matkaa siihen unelmavartaloon kuiteskin.. Bodyfitness vartalo miellyttää mun silmää, vaikkakaan kilpailemaan epäilisin tällä hetkellä, että mun kantti ei riitä. Nyt täytyy vaan yrittää itse uskoa, että musta olis siihen, että saisin treenattua itseni sellaiseen kuntoon mihin olisin tyytyväinen :)

 Eipä mulla tällä kertaa muuta kertomista ole, tulin vaan noi mitat tänne kirjaamaan, joten palataan kun taas löytyy jotain asiaa!

4 kommenttia:

  1. Niinhän ne sanoo, että ajatus kisalavoista voi hyvinkin muuttua matkan varrella ;) Paljonkos sä olet pitkä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon 161,5cm et melko pätkäkin vielä :) Mulla itsevarmuus ei oo kyllä varmaan koskaan sitä luokkaa että uskaltaisin laittaa itseäni bikineissä koko kansan arvosteltavaks.. Mut en mä vannomaan mee, etten koskaan hurahtais siihenkään ajatukseen :D

      Poista
    2. No yhtä pätkä täälläkin ollaan :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista