tiistai 8. huhtikuuta 2014

Herbalife?





Oon käynyt vähän shoppailemassa! Kahvi mulle,( ja vähän chiliraakasuklaata, mut en huomannut ottaa kuvaa. Se on kylläkin vielä jopa kaapissa!) ja kengät Joannalle. Joanna sanoi vielä illalla että, "äiti sä oot kyllä ihana kun ostit prinsessakengät mulle"♡ Rakkaus!


Kyselenpä nyt lukijoiltani, onko kenelläkään kokemusta Herbalifesta? Olin eilen tälläisillä kutsuilla, ja mulle jäi sellainen utelias olo. Kertokaas nyt onko tää ihan huuhaata, vai yksinkertaisesti vain terveellistä ja helppoa? 

Tilasin tuolta itse pari pakettia proteiinipatukoita ja soijapapuja naposteltavaksi, kun ne vaan oli niin hyviä! Jäi vaan sellanen olo vielä, että en ole ihan varma mitä mieltä olisin.. 

Kehonkoostumuskin tuolla tuli samalla mitattua ja no... Pistän sen tuohon nyt kaikkien nähtäville! Siinähän tuo. Oon suht tyytyväinen, sillä oonhan ollut niin pitkään nyt sairaslomalla, ettei oo aikoihin tullut tehtyä juuri mitään. Ensi kuun lopussa olisi jo seuraava kerta, saas nähdä saisko siinä ajassa kerrytettyä yhtään menetettyä lihasta takaisin! :)


1 kommentti:

  1. Olen käyttänyt Herbalifen tuotteita joulukuusta 2013, enkä voi antaa muuta kuin hyvää palautetta! Pirtelöt maistuvat hyvältä ja ovat ennen kaikkea helppoja tehdä. Paitsi että olen niiden avulla pudottanut painoani useamman kilon, koen olevani energisempi ja hyvinvoivampi. Kannattaa ainakin kokeilla - mikään pakko ei ole jatkaa, jos siltä tuntuu. Mutta väittäisinpä, että et halua palata entiseen sen jälkeen :)

    VastaaPoista