sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Ihminen ei ole koskaan valmis


En itsekään oikeen tiedä miten tää on mahdollista, mutta kokeilin muutama päivä sitten oikeesti ensimmäistä kertaa granaattiomenaa! Ja rakastuin tietysti. Jouduin googlettamaan miten se kuuluisi edes avata :D Ihanan raikas ja monikäyttöinen ainakin, sitä voi lisätä mihin vaan oikeestaan.





Lapsityövoimalla yrttejä kasvamaan!

Oon nyt ollut nniiikon gluteenittomalla ja ainakin jonkunnäköinen mahan pienentyminen on jo nyt tapahtunut! 1 kilo tippui jo 2 päivän aikana. Joten hyvältä vaikuttaisi ainakin tähän mennessä :) Kerran on tehnyt leipää niin paljon mieli, että oli pakko vetää pari riisikakkua, joiden päälle laitoin kalkkunaleikettä paksusti ja paljon kasviksia. Hyvin meni leivästä.



Ulkoiltu on, ja ruoka maittaa, ja vieläpä riittää into laittaa sitä. Kaikkia kokeiluja on paljon suunnitteilla ja oikeesti unelmoin tällä hetkelläjostakin 200€:n lahjakortista Lifeen, että saisin tehdä kaikkia ihania leipomiksua lisää! :D Äitienpäivä olis kyllä pian tulossa kans.... ;)





Ja hei! Nyt oon enemmän kuin onnellinen. Olin lääkärissä, ja mä sain luvan harrastaa liikuntaa just niin paljon kuin haluan. Kuulemma tekee vaan hyvää kun esim lenkillä kävelee sen kivun "yli". Joten näin tehtiin. Yksi päivä pääsin jo kivasti hölkällekin. En enää pelkää tai arkaile sitä kipua, vaan yritän vahvistaa niitä alaselän lihaksia.

Huomenna oon aloittamassa uudella salilla myös. Odotan todella innoissani, tästä alkaa uusi ja parempi minä!



Koukussa! 30 days ab challenge ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti