maanantai 1. huhtikuuta 2013

Innostus alkaa iskee taas!

Todisteeksi sitä eilistä proteiinivanukasta mansikoilla.. En sortunu mihinkään ylimääräseen! 

 Pistin vähän uutta banneria, en oikeen tie oonko tyytyväinen, vai kehittelenkö tässä vielä jotain parempaa, täytyy miettiä.. Mitäs mieltä ootte, ja ideoita vois ihan heitellä, minkä tyyppistä kuvaa jaksaisitte katsella? 

 Ja tosiaan eilisestä iltatreenistä, niin kaivoin ton tangon tuolta meen varastosta esiin, ja painoja siihen, ei toi häävin näkönen oo, eikä painojakaan oo merkattu.. Mutta kyllä toi tässä kotona menee paremmin kun hyvin! Ja painot mun tarttee punnita tässä joku päivä, niin saa niistäki käsitystä vähän :) 

 Niin tuli tosiaan harjoteltua urakalla maastavetoja ja rinnallevetoja, kun en oo niitä salilla vielä harjotellut.. Kivempi opetella tekniikkaa piilossa muitten katseilta, ja kysellä paremmalta puoliskolta vinkkejä ;)







 Huomenna sitte alkais taas arki, ja mulla on myös lääkäri ennen työpäivää.. Meinaan selvittää mun nenäasiat kuntoon, että pitääkö se nyt sitten leikata, kun se menee jatkuvasti tukkoon ja mulle aikoinaan sanottiin että mulla on vino väliseinä.. Ja kun ne leikkausjonot kuitenkin on varmana monen kuukauden pitkiä, niin hyvä saada homma vireille..

 Nyt mulla on kuiteskin suunnitelmissa iltalenkki! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti