tiistai 21. toukokuuta 2013

Kesä tuli!

 On sit ollut niin ihania ilmoja, ettei mitään rajaa! En oo tännekään kerinnyt kirjottelemaan, kun on vaan nautittu :)



 Kuten kuvasta näkyy, kerkesin jo palamaankin tossa lauantaina pikkasen.. Tosta rinnasta ja käsistä onneks vaan, naaman punotus johtuu siitä kun on niin kuuma :D Ja yllättäen kun oon just tällänen lakananvalkonen normaalisti, niin mun jalkoihinhan ei tarttunut yhtään väriä!

 Mutta siis tässä välissä on touhuttu vaikka mitä. Siis perjantainahan oli se villiyrttikävely, joka oli tosi jees. Tykkäsin, vaikka ei niin hirveen paljon uutta tietoa mulle tullutkaan.. Mutta parit uudet kasvit tuli tutuiksi (siis syömistarkoituksessa uudet) ja pitihän lauantaina sitten lähteä koiran kanssa lenkille ja käydä vähän nokkosta ja vuohenputkea keräilemässä! Ne nyt on mun lempparit, ja niitä tulee eniten käytettyä, ainakin vielä.. 






 Sitten oon saanut pitkästä aikaa tehtyy taas raakasuklaata, tänään taas maistelin ja kyllä se vaan on hyvää :) Kelpaa vaikka vieraille tarjota, jos vaan on yhtään raakasuklaan ystävä siis.. 



 Lauantaina vein tytön pyörällä mummilaan yökylään, siitä tuli yhteensä sellanen n. 20km lenkki, kun piti vähän maisemia katsella! Ei oo tytön kanssa paljon pyöräilty, niin hän nautti. Ja hyvää teki tuo pyöräily mullekin. Ja sen jälkeen käytiin tosiaan vielä koiran kanssa hortoilemassa muutaman kilsan lenkki..

 Eilen kävin oikeen juoksulenkillä, olin kyllä aivan litskamärkä hiestä sen jälkeen! Tein reilu 7km lenkin, intervallimeiningillä. Toimii.

 Ja tänään kävin salilla hakemassa välillä taas niitä lihaksia. Nyt täytyy ottaa ton salin suhteen sellanen ryhtiliike! Siellä on  niin kiva käydä, että en tajuu miks käyn nykyään niin harvoin. Kyllä mun ajan täytyy riittää siihenkin, mä rupeen nyt keskittymään siihen, että saan kuntosalitreenini vähintään sen kolme kertaa viikossa, ja piste. ;)

P.S. Muistutan taas välillä, että löydyn myös Instagramista nimellä: janikajo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti