tiistai 14. toukokuuta 2013

Kuumeinen täti

 Hei vaan, täällä ollaan taas vähän kipeenä! No ei onneks muutakun vähän kuumeessa ja nenä tukossa, kylläkin voi olla että toi allergiakin aiheuttaa ton toisen..


  Eipä enää näytä ihan järkyttävältä toi mun mahakaan, vaikka on jopa se naisten lemppariaika kuukaudestakin :) Kyllä tää aika positiiviselta alkaa tuntumaan taas, kun tulokset näkyy peilikuvassa! Nyt on taas se voittajafiilis, mitä ei haluu mistään hinnasta pilata. Herkutelkoon ne ketä haluaa, mut mä nautin tästä, kun kroppa tuntuu terveeltä ja puhtaalta (sisältä siis ;D )


 Tää aika vuodesta sitten taas on saanut uuden innostuksen näille vihersmoothieille! Voi että nää näyttääkin jo niin pirteiltä, ja kun juot/syöt tollasen niin ei vaan voi olla väsynyt. Nyt oonkin vienyt tän uudelle tasolle, ja hain pihasta voikukanlehtiä joukkoon! Kyllä maistu hyvälle :) Pihasta löysin myös nyt nokkosia vähän, ja ajattelin huomenna hakee ne sieltä ja kuivata, niin saa niitäkin hyötykäyttöön.. 

 Tää kevät/alkukesä on mulle aina se aika kun innostun jostain uudesta, ja nyt on vuorossa nää villiyrtit. Oon niistä jo jonkin aikaa lueskellut, mutta nyt ystävän vinkistä ilmoitin itseni sellaselle villiyrttikävelylle, joka järjestetään ihan parin kilsan päässä täältä meidän kodista. Sinne siis suuntaan ens perjantaina kuudelta, ja nyt jo odotan niin innoissani, että oppisi paljon uutta ja kivaa! Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä, että mun kuume menee nopeesti ohi.......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti