sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Sellanen äitienpäivä tällä kertaa!


 Olipas mukava äitienpäivä, aamupalaks rahkaa mustikoilla, mehukeitolla ja vehnäleseillä, kahvin sain oikeen vuoteeseen lasten halien kera, jonka jälkeen keittiössä mua odotti tollaset allaolevat äitienpäivälahjat ja kortit!



 Siinä oli korttien lisäks sellofaaniin paketoitu avaimenperä, proteiinipatukka, pussillinen Heraa, ja orkidea lasimaljakossa :) Ja sain muuten pojalta myös päiväkodissa istutetun kukan, joka unohtui kuvasta! Jotain pientä vihreetä sieltä kasvaa, saas nähdä mikä tulee :D Kyllä se mies mut tuntee, käytännölliset lahjat ne on parhaimmat sanon minä.




 Sitten me lähettiin kyläkierrokselle, oli kolmet mummulat (siis kävimme myös miehen mummulassa) siinä kierreltävänä. Oon kyllä niin ylpee, en syönyt mitään herkkuja! Mun vanhemmilla söin yhen täysjyväleivän salaatilla, tomaatilla ja kurkulla höystettynä ja miehen vanhemmilla kun mentiin oikeen syömään, niin kun ei muuta mulle sopivaa ollut niin söin salaattia ison kasan :) 

 Kotona kerittiin vähän pihahommiakin tekemään vielä, tai siis.. Minä tein.. On tää vaan se vuodenaika kun tuntuu, että koko ajan täytyis pihassa jotain hääräillä. Se on niin kivaa!

 Ja sitten iltapalalla munakasta kahdella nakilla, jonka jälkeen tossa telkkaria tuijotellessa söin pari viipaletta hunajamelonia.. Kyllä tää mamma on ainakin tyytyväinen, ei tarvii huomenna kärsiä pömpötyksestä! ;)



 
 Mites muilla meni äitienpäivä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti