perjantai 2. marraskuuta 2012

Shoppailemassa

 Jee, taas on ilmaantunut pari uutta lukijaa, tervetuloa vain! Se on aina yhtä mukava ylläri kun teitä ilmaantuu tänne.. :)

 Tänään kävi sellanen moka, että en ollut saanut vielä yhtään kuvia otettua, ja käskin miehen ottaa kameran mukaan kun hän lähti pojan kanssa käärmenäyttelyyn. Mies on mennyt sieltä suoraan porukoilleen pojan kanssa ja mulla ei ole kameraa vieläkään, ja siksi ei myöskään mitään kuvia lisätä tänne! :/ Damn!
 

 Nyt on toinen päivä ilman sokeria (meinasin kirjoittaa suklaata, alkaakohan se pääkoppa menee sekasin?!), ja mielestäni tää on mennyt tosi helposti! :) Ainoo missä oon joutunut miettimään tarkemmin, on ollut proteiinipatukat(hyviä oli ainakin ne dietmixin pikkupatukat, ja ne Profx lo carbin caramel -makuset patukat), joita hain iltaherkuiksi, ja tän päivän kahviherkuksi kun olin kaupungilla ihanan ystäväni, sekä Joannan kanssa.. Tuli vähän shoppailtua, kylläkin vain lapsille ja miehelle isäinpäivälahjan. Eipä kun ostinhan mä itselleni spirulina-purkin! Ajattelin testata sellasta nyt seuraavaksi.

 Salille en kerkeä tänäänkään, koska oon Joannan kanssa ja mies on katsomassa jääkiekkoa, joten ajattelin pistää tytön nukkumaan ihan pian, ja vetästä taas pitkästä aikaa kahvakuulan esiin! Oon ihan innoissani treenaamisesta, kun mun mielestä oon taas pienentynyt kivasti, joten pitäis varmaan joku kerta taas ottaa mitat, vai mitä? Ei taida olla parempaa motivaatiota liikkumiselle, kuin silminnähtävä kehitys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti