sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Ruokapostaus


Oon löytänyt mun uuden lemppariaamiaisen. Mantelimaitoa, chiasiemeniä, kaurahiutaleita, kanelia ja vaniljaa sekasin ja yöks hautumaan ja aamulla ei tarvitse kuin lisätä marjoja. Ihan mahtavaa :)

Oon tehnyt tässä vähän ruokapreppauksiakin jääkaappiin sekä pakkaseen. Kuinka paljon parempi mieli onkaan, kun tietää että mulla on ruokaa valmiina niin, ettei tarvitse alkaa valmistaa jos ei huvita. Ihanuutta! 
Ja ruokia valmistaessa aika kuluu mukavasti radiota (suomipoppia) kuunnellessa. 








Poika oli sitten joku päivä tässä päättänyt kokeilla miten pää kestää kun heittää siihen tiiliskiven. Kyllä siihen reikä tuli! No mut nämä nyt on näitä ;)





Käykääs tällä sivulla; www.movenourishbelieve.com

Monna blogissaan vinkkasi myös tuonne, ja siis ihan mahtava sivusto! Oli pakko heti testata noita suklaa/chia/mantelikeksejä. Tein itse cashewpähkinöihin kun ei mulla ollut manteleita mutta oli tosi onnistuneita silti. Sivustolla on todella paljon myös hyviä ajatuksia, muhin pitäisi enemmän yrittää keskittyä. Käykää itse vaan kurkkimassa ;)





Yksi hyvä puoli noissa mun nenäongelmissa on ollut. Sen verran laiska olo, että en ole 2 viikkoon käyttänyt mitään meikkiä. Ihon kunnossa sen huomaa! Siihen saattaa myös vaikuttaa lisääntynyt vitamiinin saantikin, johon olen yrittänyt nyt enemmän kiinnittää huomiota. Ja olen nyt myös niin tottunut tähän meikittömään lookkiin, että se ei enään näytä niin huonolta. Alan olla siis tyytyväisempi luonnolliseen ulkonäköönikin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti