torstai 5. huhtikuuta 2012

Hyvä kiva torstai!

 Mä oon ollut nyt koko päivän ihan hirveen energinen! Jatkuvasti tulee touhuttua jotakin.. :D Oon vähän sitten siistinyt kämppää ja tehnyt ruokaa ja tehnyt sillon tällön jotain lankkuliikettä tai punnerruksia.. Kävin myös salilla ja samalla taas solariumissa, oli ihanaa päästä pitkästä aikaa taas tekemään jotain! Tuli niin onnellinen olo ettei oo tosikaan. Sitten kävin salin jälkeen kaupassa, kun huomenna kaupat on kiinni. Tuli ostettua samalla lahja Saran pojallekin, kenen 4-vuotis synttäreitä mennään juhlimaan lauantaina! En malttais odottaa niitäkään, on niin ikävä niitäkin lapsia<3 Saran tytär on sitten taas meidän kummityttö, hänelläkin jo ensi kuussa 1-vuotis synttärit! Voi vitsit kun tuntee ittensä jo vanhaksi kun meen lapsetkin on oikeesti jo näin isoja :)

 Nyt on jo pikkasen väsynyt olo, mutta sellanen olo että täytyy taistella vielä, kun en yhtään malttais mennä nukkumaan! :D Mä haluun vielä lukee kaikkia blogeja ja noita mun urheilulehtiä ja ja ja....

 Pakko se on luovuttaa ja myöntää, että jos en mee nyt nukkumaan niin oon huomenna kun perseeseen ammuttu karhu. Hyvää yötä ja iloisia unia! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti