keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Parempi päivä!


 Tänään tuli sitten vihdoin käytyä siellä meidän porukoilla kahvittelemassa äidin syntymäpäivien kunniaksi. Kummitätini oli ihanasti ajatellut minua ja tuonut sinne kasan iltalukemista mulle! Kuvassa siis mun muutaman illan luettavat, iso lasillinen raikasta vettä ja herkuttelupatukka.. Tuo Luxuksen minttusuklaa oli ainaskin ihan älyttömän hyvää, voin suositella muillekin! En ole vielä muita makuja kokeillut, mutta yks toinenkin odottaa tuolla kaapissa. Oon yrittänyt noita patukoita säästellä makeanhimoon ja kahvihetkiin.. Ne on tosi kivoja kyläreissullakin kantaa kassissa mukana :)



 Nyt on jo sen verran hyvä olo, että ajattelin huomenna mennä salille. Jee! Täytyy soittaa Saralle heti aamusti pääsiskö se tulee mun mukaan, niin ihanaa päästä vihdoin taas treenaamaan! Meinasin jo tänään kahvakuulailla, mutta ajattelin sitten pitää yhden terveen päivän vielä välissä, eilen kun vielä mahaa poltteli välillä.. Menee sitten ainakin varman päälle, ettei tulis mitään jälkitauteja.. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti