lauantai 21. huhtikuuta 2012

Lite loppuu!

 Jaahas, se olis sitten huomenna viimeinen Lite päivä! Kyllä olen todella tyytyväinen asiakas ollut, ihanaa saada kunnolliset ruokailu- sekä treeniohjeet joita voi noudattaa vaikka koko loppuelämänsä! Ja minä aion ainakin käyttää niitä suuntaa antavasti. Niin että joskus tosiaan sopii syödä muutakin, eikä se kaada maailmaa, kunhan muistaa aina palata takasin oikeelle polulle ;)

 Mun on varmaan tullut mainittua (en ole oikeen varma), että jatkaisin tästä siihen Superdieettiin.. Mutta päätinkin jatkaa tällä tiellä.. Tiedän että tämä toimii mulla, kunhan tosiaan syön ohjeiden mukaisesti.. Liikunnat tulee aika hyvin aina hoidettua, se kun vaan on ihanaa :D Ja toinen syy on se että vaikka se 49 € on tosi vähän, niin mulla ei nyt olis siihenkään varaa, varsinkaan koska tiedän että siellä tulee taas uusia lisäravinteita joita pitäisi ostaa.. :/ Harmittaa kyllä, koska olin tosi utelias sen suhteen, mutta nyt täytyy olla tyytyväinen tähän mitä jo on! Ja nyt voi keskittyä enemmän niihin lihaksiinkin, mitä Jere just naureskeli pari päivää sitten, kun niitä ei juurikaan ole! :D Siis ne on tosi mukavasti kasvaneet siitä kun alotin, mutta ne on aivan olemattomat edelleen.. Ainaki sen mielestä.. Mä sen sijaan ihailen jatkuvasti mun pohjelihaksia ja habaa :D Kuinkahan paljon mä tuijottelen niitä sitten taas joskus heinä-elokuussa kun ne on taas kasvaneet kivasti!

 Mutta tällästä tällä kertaa, yritin kovasti kuvata itseäni tänään, mutta mulla on niin huono kamera, että jos otan salaman pois niin se kuva tärähtää, ja kun ottaa peilin kautta kuvia niin ei voi käyttää salamaa! Joten ei tullut kuvia vieläkään :/ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti