lauantai 5. tammikuuta 2013

Hyvin menee!

 Moro!

  Nyt on fiilikset korkeella! Herkuttelut on saatu kuriin, ja sali on taas kuvioissa mukana, tuli tehtyä taas tänään jalkoja. Ei ollut tauko tehnyt onneksi pahaa, koska sain taas mukavasti lisäiltyä painoja, kiitos kotitreenien ja lähes jokapäiväisten lenkkien todennäköisesti :)


Tällänen herkkukorikin saatiin joululahjaksi :) Kyllä se mun kummitätini tietää ettei meidän osoitteeseen kaivata mitään konvehtirasioita! ;)

  Nyt on kaikki blogit miltei hehkuttaneet hankkineensa jo pt:n, ja mä koen olevani ihan kaikkia jäljessä! Mutta kun ei mulla olis varaa.. Yritän nyt säästellä, ja kun mies hoitaa sen advancedin, niin jos pystysin sen jälkeen oikeesti.. Kun mä HALUUUUUN! :D

  Ja hei oikeesti, jos mä oon ollut noin ärsyttävä vuosi sitten kun aloin käymään salilla, kun mitä nää uudet teinitytöt tuolla salilla kun haluu pudottaa varmaan joulukilot.. Ni olisin kyllä kaivannut jotain herätystä! Ärsyttää kuunnella kun toiset ei ees tee siellä juuri mitään, kunhan notkuvat laitteissa, ja sitten valitetaan että vitsit kun täällä tulee ihan hei lämmin! ..... Sehän se idea niinkun olisikin?

  Pahoittelut avautumisesta.. Mutta siis mulle kuuluu hyvää, ja liikkuminen sujuu hyvin! Hyvä alku siis tälle vuodelle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti