torstai 31. tammikuuta 2013

Uskon puutetta

 Joo, kyllä mulla alkaa usko horjuu jo. Oon taas kipeenä, influenssa tällä kertaa, koko perhe sairastaa itseasiassa.. Masentaa jo ihan hirveesti, kun en kerkee olemaan terve koskaan oikeestaan!




 Kurkku on niin kipee, että syömisetkin menee miten menee, onneks on rahka ja proteiinipirtelöt. Oon yrittänyt vähän muitakin ruokia, mutta ei oikeen laske.. Urheilua ei tartte miettiä, eikä voi lähtee edes kävelylle, koska oon kuumeessakin vielä. Nyt on oikeesti usko koetuksella, miten joku voi sairastaa näin paljon, ja mitä pahaa oon oikeen tehnyt, kun en voi ansaita edes yhtä tervettä kuukautta!  Tsempatkaa  mua nyt pikkasen, koska nyt alkaa olla jo liki aika paha romahdus :/

2 kommenttia:

  1. Hei!
    Tiedän niin tuon tunteen! Olin itse keuhkokuumeessa, 2 kpl korvatulehduksia ja sokerina pohjalla virtstietulehduksessa joulukuun puolesta välistä lähtien. Flunssahan alkoi jo joulukuun alusta saakka. Eli sairastelua reilu kk putkeen. Ei naurattanut! Nyt olen vasta reilun viikon ajan pystynyt liikkumaan. Epätoivo oli kyllä ihan kamalaa kun luuli olevansa terve alkoi uusi tauti. Ja en siis liikkunut missään välissä tuon sairastelun aikana.
    Nyt kannattaa ottaa rauhallisesti ja antaa taudin parantua. Influenssan jälkitaudit ei ole kivoja, mm keuhkokuume ja sydänlihastulehdus. Joten tsemppiä sulle, kyllä sä vielä paranet ja pääset treenaamaan! Itse otin käyttöön tuhdin vitamiiniarsenaalin ja vahvat maitohappobakteerit, jos vastustuskyky palaisi. 3 antibioottikuuria vei olon aika surkeaksi.

    VastaaPoista
  2. Voi ei :-/ Pikaista paranemista, ja toivottavasti tällä kertaa kestät terveenä! Toi on vaan just paha kun on napannut jonkun taudin, niin vastustuskyky laskee ja sitten saa seuraavankin helpommin. Pikkulapsiperheessä varsinkin tuntuu että kotiin kantautuu kaikki nuhaflunssat ja vatsataudit.

    VastaaPoista