sunnuntai 6. tammikuuta 2013

sunnuntai; loistava päivä treenaamiseen!

 Mä oon ajatellut, että poistan nyt nuo mun painotiedot tuolta oikeesta sivusta, koska en enää laihduta, vaan keskityn kiinteytymiseen. Ja toisekseen, en ole aikoihin painoani katsonutkaan, koska en ole hankkinut vaakaani uusia pattereita!




 Ajattelin kuitenkin ensi kuun alussa, ennen lihasten metsästysten alkua käydä vaa'alla katsomassa alkupainon, että pystyn seuraamaan edistystä myös sitä kautta. 



 Sen verran muuten innosti tuo eilinen jalkatreeni, että innostuin tänäänkin tekemään keskikroppaa! Nyt vaan toivotaan että huomenna on vatsalihakset kipeenä, koska silloin ainaskin tietää tehneensä tarpeeksi! Mun vatsalihakset ei meinaan ihan helpolla tule kipeiksi.

 Ja loppuillalle olis suunnitelmissa Drop Dead Diva-sarjan katselua, ja venyttelyä, ja vielä viimiset ruokailut. Kalkkunaa olis vielä viiminen siivu ja salaattia kylkeen. Sitten kelpaakin palata jo vanhan kunnon naudanjauhelihan sekä kanan pariin! Kyllä mä oon niitä välillä kaivannutkin ;)<3 Ja parit kerrat oon jauhelihaa tehnytkin tässä välissä, eihän pelkkää kalkkunaa jaksa montaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti