tiistai 14. helmikuuta 2012

Alkutekstit!

 Päätinpä nyt aloittaa oman blogin tälle "fitness-minulle", ettei toinen blogi ihan täysin tyyliltään muutu :) Eli laitetaas heti vähän mittoja, olen 161,5cm pitkä ja painan tän aamuisen punnituksen mukaan 60,8kg. Eli siinä normaalipainossa sinänsä mennään, mutta ihan älytön maha on kahden raskauden jälkeen jäänyt! Olen siis ennen raskauksia ollut todella pienikokoinen, ja nyt on hyvä kun edes tunnistan itseäni peilistä.. Mutta pakko se kai myöntää, minä se oon kuiteskin.. 

 Mutta nyt oon ollut juuri viikko sitten loppuneella gofatgo:lla, jonkajälkeen liityin jatkoksi liten laihduttajiin, jossa ruokamäärä tippui vielä hiukan gfg:stä. Siinä on mukana siis ruokavalio ja lisäravinteet joita tulee käyttää, treeniohjelmat ja ihana foorumi josta löytää aina tukea ja tsemppiä :)

 Treenaan tällä hetkellä vain kotona, koska salimaksut on hirveitä(!), mutta onneksi toi miekkonen vähän vihjaili, että tässä jossain vaiheessa voisin ruveta salillakin käymään.. En tiedä tarkottiko, että palkkioksi voisi ostaa salikortin jos näkee että olen ihan tosissani tän suhteen ;D

 Nyt tän neljän ja puolen viikon aikana on onneksi päästy jo siihen vaiheeseen, että ei tee enää edes mieli mässäillä, vaan nämä terveellisemmät valinnat tuntuvat ja maistuvat paremmilta, eikä koskaan oikein mitenkään malta odottaa seuraavaa treeniä! Joten ihan mahtava fiilis ja toivotaan että tää jatkuu :) 



 Tohon olis vielä matkaa, mut ei sit ku treenii treenii vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti