torstai 23. helmikuuta 2012

Mietteitä..

 No näille mun ajatuksille saa antaa kiitokset Ericalle, joka omista suunnitelmistaan kirjoitti tämän postauksen! (Ja by the way, jos et tuota blogia vielä seuraa, niin suosittelen lämpimästi kurkkimaan sinne. On meinaan mun makuuni ainakin koukuttavin blogi jota seuraan!)

 Eli tosta postauksesta saakka oon nyt miettinyt että oliskohan mustakin siihen tässä joskus.. Eli personal traineriksi! No, minäpä olen sitten vähän googletellut ja tutkaillut asiaa, ja kyllä se vaan kiinnostaa koko ajan enemmän ja enemmän! Mutta, ne hinnat.. Kurssien hinnat oli tosiaan 4000-5000 euroa, en muista tarkalleen.. Tarkoittaa että pikkasen aikaa mun ainakin täytyy säästää kyllä! Mutta hei, yritän ottaa sen vaan positiivisena asiana, ja treenata itseäni kuntoon tässä välissä.. Eihän ketään tällästä möhömahaa haluiskaan itseään neuvomaan :D  Ja tässä on sopiva aika sitten katsoa kestääkö tää mun innostus tätä kaikkea kohtaan! Koulutus kestää vain puolisen vuotta, joten ei olisi paha aika edes käydä esim. Tampereella opiskelemassa, kun matkaakin olis vaan n. tunnin verran..

 Salille yritän päästä mahdollisimman pian treenaamaan, että sais maksimoitua nää mun treenitehot, ja saisi välillä vähän vaihteluakin.. Alkaa kyllästyttää pikkuhiljaa tää kotona kykkiminen..

 Hauska pikkujuttuhan tässä on etten ole edes Jerelle näistä haaveistani vielä kertonut, kun jo kailotan sitä täällä blogissani! ;D No ehkä mun nyt on pakko jutella sen kanssa, koska enhän mä tollasta rahankäyttöä voi yksinäni päättää.. Vaikka eiköhän se suostu, se on muutenkin tukenut mua niin ihanasti tän koko ajan! :)<3

3 kommenttia:

  1. kannattaa tarkkaan sit miettiä että mihin rahansa sijoittaa, noissa koulutuksissa on hirveesti eroja. :) Ja todellakin kannattaa ite ensin treenata ja kovaakin treenaaminen kannattaa kokeilla, ihan omanlaisensa juttu! Hih, sun tarvii tulla meen salille nii ois joskus kiva treffata sielläkin lapsivapaasti! :) ja oikeesti, mä mielelläni kyl kans neuvon, jos neuvoja kaipaat, oon kuiteski jonkun verran siel salilla pyörinyt ja monen eri pt:n kanssa jutellut yms. :) eks oo hienoo kun löytää jonkun jutun mistä innostuu?! huippua! ja summan kerääminen kuiteskin vie vähän aikaa, niin siinä ehtii kyllä miettiä et onks se oma juttu :)

    VastaaPoista
  2. Joo, oon huomannut, kun katellut että keskustelupalstoillakin toisia koulutuksia kehuttu huomattavasti enemmän kuin toisia :) Ja mä itseasiassa meen todennäköisesti tohon Bobbyyn, kun Jere meinas että lahjoittais oman korttinsa mulle, ja kun se nyt on se lähin..
    Mä itseasias mietein sua just että kiva tietää että on ainakin joku keneltä kysyä jos jokin mietityttää! :)
    Ja todella on ihanaa, vaikkakin kaikki muut alkaa varmaan olemaan jo suht kypsiä mun urheilu/ruokailupölinöistäni! Jere jo sanokin mulle, että älä kuule sit vaan mua ala neuvomaan! :D

    VastaaPoista
  3. Hienoa että löysit mun postauksesta inspiraation :) Kyllä se oman jutun löytyminen on tärkeää ja siitä saa innostusta elämään muutenkin! Tsemppiä koulutusvalintoihin!

    VastaaPoista