lauantai 25. helmikuuta 2012

Kahvakuula!

 Jee, tänään se sitten kotiutui.. 8 kilon kahvakuula meinaan! Mutta koominen juttu sekin.. Jere oli käynyt kahdessa kaupassa, toisesta oli kahvakuulat myyty loppuun! Ja toisesta.. No sieltä ei löytynyt 8 kiloa muuta kuin noissa aivan hurmaavissa Isäntä- kuulissa! Ei ollut siis edes Emäntä painatuksella :D Joten, saanko esitellä mun kahvakuulani:

:D

 Jere soitti mulle kaupasta, että: Tiedän että lupasin sulle ostaa tän tänään, joten kelpaako sulle tämmönen, ja mä totesin että ihan samahan se on mitä siinä lukee, kunhan se on kunnollinen. Joten siinä se nyt on.

 Tuli sitä heti testattuakin, ja ei muuten hassumpi treeni  ollenkaan! Oli sit meinaan jo 4 minuutin kuluttua ihan älytön hiki, ja alkoi kyllä tuntumaan oikeissa paikoissa. Saa toi mun entinen lähtee täältä kyllä muille maille, en suostu enää edes kattomaan sitä päin!

 Pakko on myös hehkuttaa hiukan, että aamupaino oli tänään VIHDOINKIN alle 60kg! Ihanat 59,8kg näytti vaaka tänä aamuna, ja sen ansiosta mulla on ollut ihan älyttömän kiva päivä.. Kyllä se vaan on niin, että kun tuloksia näkyy, niin se tsemppaa parhaiten jatkamaan dieettiä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti