sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Joulu on taas! (Ja kattilat täynnä puuroo;) )



 Mun on monet kerrat pitänyt tulla tänne kirjoittelemaan, mutta eipä oo ollut oikeen mitään kerrottavaa! Hyvin on mennyt  ruokailut, ja menot on olleet tasan näitä joulumenoja..

 


 Tänään laitettiin kuusi, ja lasten koristelemana siitä tuli aika tollanen sekametelisoppa! :D Mä meen tästä seuraavaksi vähän levittelemään noita koristeita, kun niitä oli aika paljon esim ihan samassakin oksassa roikkumassa, ja aika vähän tuolla ylhäällä.. Parit mä sinne laitoin lasten kanssa ylemmäskin..



 Huomenna olis sitten aatto, ja kyllä mua ainaskin jännittää kauheesti saanko mitään lahjoja mitä oon toivonu ;) 

 Ruokailu mua ei jännitä, se tulee mulle menemään hyvin, mutta pari lasia glögiä aion itselleni suoda, tai sitten viiniä, saas nähdä!

  Hyvää Joulua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti