maanantai 27. elokuuta 2012

lisää haastekysymyksiä



antoi minulle myös haasteen, en viitsinyt enää alkaa faktoja miettimään, ne voi lukea täältä..


1. Oletko horoskooppisi mukainen? Olen, kirjoitinkin siitä noihin faktoihin viimeksi :)
2. Oletko ollut katselemassa tähdenlentoja? Olen yrittänyt niitä katsella, mutta en oo nähnyt kyllä tähdenlentoa kuin pari kertaa.. Mutta jos tarkoitat sellaista rykelmää niin en ole!
3. Mikä on suurin saavutuksesi? Laskisin tähän nää mun lapset<3 Ei sen isompaa saavutusta oikeen ole!
4. Mitkä kolme asiaa ovat kolme parasta asiaa sinussa? Päättäväisyys, ystävällisyys (välillä liiallinen ystävällisyys on myös pahe!) ja jos kroppaa ajatellaan niin tykkään mun pohkeista! :)
5. Oletko ennemmin pessimisti vai optimisti? optimisti
6. Jos saisit kutsun Kuuhun, menisitkö? en usko että uskaltaisin :D
7. Pidätkö itsetehdyistä lahjoista ja korteista? Pidän kyllä! Nehän on juuri sinulle tehtyjä, joten mun mielestä ne on niitä ihanimpia :)
8. Mikä on salainen paheesi? Eihän se olisi salainen jos kertoisin sen ;) No mutta ei mulla taida olla enää sellasta erityistä pahetta.. Aikaisemmin se on ollut tupakointi..
9. Mitkä ovat elämässäsi hyvin tällä hetkellä? Oikeastaan kaikki on mielestäni hyvin! Vielä jos ei miehen kanssa riideltäis lainkaan niin olishan tää jo liiankin täydellistä.
10. Tykkäätkö käyttää hymiöitä vai luotatko enemmän kirjoitettuun tekstiin? Käytän hymiöitä, en tiedä mahtaako lukijat erityisesti tykätä tästä, mutta teen sitä kyllä.. Vanha tapa!
11. Oletko avoin ihminen vai mystinen? En oo kyllä yhtään mystinen!




  Ja tähän loppuun ilmoitus, että aamupaino oli tänään 56,3kg. Eli samoissa mennään, siihen varmasti vaikuttaa se aika kuusta, niinkuin se herkuttelukin.. Mut parempi ettei ollut ainakaan noussut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti