torstai 23. elokuuta 2012

Pakkomielle liikuntaan? ;)


 Myönnän.. Virhe.. Söin meinaan tänään kaksi välipalaa, ja vain yhden kunnon ruoan! Toinen välipala oli tämä Vitalinea (namsk!) ja toinen oli smoothie.. Siihen laitoin rahkaa, Piltti hedelmäsosetta, banaania sekä  cantaloupe melonia.. Oli tosi herkkua, eikä kyllä kaduta senkään syöminen.. Ei tää nyt varmaan ihan älytön moka ollut, mutta huono omatunto iski kuiteskin! 

 


 Tää on mun nurkkaus! :D Mun yöpöytä on siis kuvassa, ja kasasin kaikki reenivehkeet siihen, että ovat sitten näkysällä, ja ehkä niitä tulee herkemmin sitten käytettyä! Ja en tie vaikka virkistäis aamusinkin kun nuo näkee ensimmäisinä ;) Ainakin heti tuli mieleen, että huomenna kokeillaankin taas hyppynarua.

  Tänään oon käynyt vaan sellaisella puolen tunnin reippaalla kävelylenkillä.. Hyvä se on kun osaa vielä ottaa rauhassakin välillä.. Vaikka moneen kertaan oon nyt miettinyt, että pikkasen tekis mieli tehä sitä sun tätä! Voisin koittaa nyt vaikka tehdä ihan vaan jonkun ihohemmottelun itselleni, jos se vaikka rauhottais mua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti