torstai 25. lokakuuta 2012

Haastetta pukkaa taas!

 Sain taas haasteen siskoltani! Tässä olisi sitten taas vastauksia:


 This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the "tagger" has sent for them.
3. They must also create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must be told.
6. There's no tag backs.
 
1.Jos saisit valita itselles ihan minkä vaan ammatin, mistä hyötyisitte rahallisesti mahdollisimman paljon, mikä se olis?
 - varmaan personal trainer.. Olishan näitä hyvintienaavia vaikka mitä, mutta tarttis sen olla jotain mistä nauttii sitten myös :)
2.Lempi kirja? 
- Torey Haydenit, kaikki mitkä olen lukenut on ainakin ollut ihan mielettömiä! Suosittelen.

3.Lempi tv-sarja, jota ei enää näytetä?
- No ei saa nauraa sit! Dallas olis ainakin yks sellanen mihin oon ollut ihan koukussa!

4.Minkä auton haluaisit?
- Mä en paljon autoista tiedä, mutta joku hyvä henkilöauto olis kyllä kiva :)
 
5.Kissa vai koira?
- Kissa. Molemmille oon allerginen, ja kissalle sattumoisin niin paljon, etten sellasen kanssa pysty elämään.. :(
 
6.Mitä tekisit, jos sulle kerrottais, että sulla on kuukausi elinaikaa?
- Vaikea kuvitella.. Viettäisin sen lasten ja miehen kanssa ja lähtisin niitten kanssa varmaan johonkin matkalle!
 
7.Jos saisit käydä ihan millä vaan aikakaudella, mitä on ollut, mille menisit ja miksi?
 - 60-luvulla, sen tyyli on ollut niin ihana! Muuten mua ei kiinnostaisi päästä millekään aikakaudelle, vaikka niitä mielenkiintoisia onkin ollut.. Pidän tästä ajasta juuri nyt :)

8.Missä istut nyt?
Makuuhuoneessa tietokonepöydän ääressä.
 
9.Mitä hait viimeksi jääkaapista?
-Palasen raakasuklaata ;)
 
10.Mikä Ben&Jerry's jäätelö on parasta?
Half baked!
 
11.Lakritsi vai salmiakki?
Molemmat, ei niistä voi valita :D

Mä en faktoja jaksa ruveta miettimään, sori! Oon kirjottanut ne jo aiempaan haasteeseen, josta ne voi käydä lukemassa.

Ja haastan teidät kaikki tekemään tämän, ketkä vielä eivät ole tehneet :) Samoilla kysymyksillä.  
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti