tiistai 16. lokakuuta 2012

Happy happy happy!


 Jos eilen oli se surkea päivä, niin tää päivä voitti kaikki odotukseni, ja päivä oli aivan mahtava! Ensinnäkin, sain nukkua myöhään kun mies lupasi aamusti herätä. Sitten laitoin itseni nätiksi, ja lähdin työhaastatteluun, ja sain paikan! Tästä suuntasin salille, jossa (jalkapäivä) sain lisättyä painoja hackkiin, askelkyykkyyn sekä reisienojennuksiin. Ja hei! Tein tosiaan hackia samoilla painoilla kun joku päälle 30-v äijä. Mun mielestä se oli aika jees ;)



 Oon siis tänään tosi onnellinen, ja innoissani! Myönnän kyllä, että paikka ei ole sen kummempi kuin puhelinmyyjä, mutta työtä sekin on, ja siellä vaikutti työilmapiiri ihan mahtavalta! Nyt kun työmarkkinat on mitä on, niin pakko sitä on tehdä mitä vaan voi, ja mulle ainaskin tää vaikutti ihan just sopivalta :) Varsinkin, että saan itse päättää työvuoroni, on ihan loistavaa näin äitinä, koska ei tarvitse viedä lapsia edes joka päivä päiväkotiin.. Se on mun mielestä hienoa, että pystytään hoitamaan lapsia kotona useampana kuin 2 päivänä viikossa.

 Kuitenkin, tää työjuttu siis selvästi paransi mun urheilusuoritustani myös. Tekis mieli testata vaikuttaisko se juoksuunkin, mutta jalkatreeni meni niin hyvin perille, ettei varmaan pariin päivään tartte haaveilla juoksemaan lähdöstä :D Mutta huomenna aion kuitenkin kävelemään mennä, vaikka väkisin!

3 kommenttia:

  1. Oi, onnea työpaikasta! Jee jee!!! :) Ihan mahtavaa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) On se, ihanaa päästä pois kotoa, jos vaikka siellä oleilukin alkais taas tuntua nautinnolliselta!

    VastaaPoista