torstai 11. lokakuuta 2012

Ihan pikkusen odotettu pakettini!

 Aivan loistavaksi eilisen (ja tänkin oikeestaan!) päiväni teki paketti joka tuli postissa! Sehän sisälsi kolme aivan törkeän ihanaa HeVi-pipoa :) Ja rakastuin jokaiseen ihan täysin.




Tän kuvan laitoin vain koska mun käteni näytti niin erikoiselta. Ei mulla oo vieläkään lihaksia! :D
 Nämä on niin mukavan tuntuisia päässä, ja joustavaa sekä pehmeää kangasta, sopii loistavasti lenkkeilyyn, sekä ihan muuten vaan pidettäväksikin. Voi tietty käyttää vaikka salillakin, niin ei tarvitse kantaa hikipyyhettä mukana! Itse en oikeen tiedä sopisko se mun tyyliin, mutta ties vaikka joku kerta sinnekin pipon ottaisin. Tämä musta nyt on kuitenkin lähdössä testiin mun kanssani iltalenkille hetken kuluttua! Ja Joanna jo omi tota limen väristä, ehkä mä annan sen välillä sitä lainata.. ;) (vaikka onkin pikkasen reilu hänen päähänsä!)

 Otin itseasiassa tuon mustan miestä varten, mutta sehän näytti tosi naurettavalta tollainen pipo päässään! Totesin että nää taitaa olla naisten pipoja, tai sitten mun miehelle ei muuten vaan jostain syystä sopinut. Mutta jos joku haluaa itselleen tälläisen myös, niin voi kysellä Saralta, jonka kautta minäkin omani hankin :) Iso kiitos, nämä olivat vielä ihanammat kuin kuvittelin!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti