maanantai 5. maaliskuuta 2012

One lovely blog award


Jee, sain ensimmäisen blogipalkintoni! :) Tämän mulle lahjoitti ihana Erica, kiitokset sinne<3

Ja näin toimitaan:

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.

 Tästä lähtee:

1.  Olen ala-aste ikäisenä harrastanut 3,5vuotta ratsastusta, ja kadun vieläkin että lopetin sen.. Nyt tekisi mieli mennä uudestaan kokeilemaan, mutta tuntuu ettei aikani riitä siihen, ja se on myös liian kallista.. :/

2. Olen tosi herkkä luonne! Loukkaannun tosi helposti jos mulle sanotaan jotain ilkeetä, ja itken niitä juttuja sitten aina iltasin.. Tää on ihan kamalaa, ja miehenikin hermostuu välillä mun tähän puoleeni. Ja itsekin hermostun ittelleni!

3. Mulla on ihan hirvee matkakuume! Olis niin ihanaa päästä johonkin lämpimään, varsinkin kun me ei Jeren kanssa olla tän melkein 6vuoden aikana käyty pidemmällä kun Ruotsin laivalla!

4. Meillä on yleensä suht siistiä, mutta nuorena mun huone on ollut aina kuin räjähdyksen jäljiltä! Siis sellanen oikeesti että joutu aina kattomaan jalkoihinsa, ettei astu minkään päälle! :D

5. Oon leijona horoskoopiltani, ja oon kyllä luonteeltanikin just sellanen! Välillä melko itsekeskeinen, rakastan olla huomion keskipisteenä, ja olen mielestäni aina oikeassa kaikesta.

6. Mun pahimmat herkutteluhetket on aina kun olen yksin.. Jos mulla on seuraa niin en jostain syystä kehtaa herkutella, mutta yksin ahmin melkein molemmin käsin herkkuja suuhuni! Onneksi nyt alkaa olemaan itsekuri sitä luokkaa, ettei tätä tapahdu hirveen herkästi enää :)

7. Meillä on koira, mutta oon täysin kissaihminen.. Meillä oli aiemmin kaksi kissaa, mutta mulla allergia paheni niin pahaksi, että oli pakko antaa ne pois, ja nyt se tuntuu taas pahemmalta. Kyläillessäkin paikassa jossa on kissoja, on pakko ottaa lääkettä :/

Lahjoitan tän tunnustuksen:

Ainolle
Maijalle
Mappelle
Annalle
Ammalle

En jaksanut ruveta 15 miettimään, ja tän on niin monet mun mielestä tehneetkin, että ajattelin antaa vaan nyt muutamalle lempparille :) Ericalle olisin antanut tän jos olisin jostakin muualta saanut itse tän, mutta ei ehkä järkeä lähteä uudestaan sinnepäin tätä heittelemään! :D

1 kommentti:

  1. Onpa mukava lukea faktoja :) Ja kiitos kommentista että oisin saanut kans palkinnon, jei =)

    VastaaPoista