sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Uusi viikko taas :)

 Mietiskelin tossa.. Että jos mun rasvaprosentti oli nyt noin iso, niin kuinka iso se oli sillon pari kuukautta sitten, kun aloitin vasta tän dieetin! Se on ollu joku aivan älytön :D Mutta nyt tiedän että tuun saamaan sen kivasti laskemaan, koska kulutan aika paljon kuitenkin joka päivä, ja oon varma että ne lihaksetkin tuolta alkaa pikkuhiljaa löytymään, nyt mun lihaskuntokin oli heikko.. :/

 Meni se iltanen treenikin aika komeesti taas, kun kiukulla mentiin, niin että hyvä ettei kanssatreenaajatkin kastunu siitä hiestä joka musta lensi! :D Tänään täytyy koittaa vetää kahvakuulat samaan tyyliin, tuli niin ihana olo :)  

 Jostakin syystä myös herkutteluhimo nostaa taas päätään! Aamusti teki ihan hirveästi mieli leipää. Leikittelinkin hetken ajatuksella, että ottaisin sitä ja nautiskelisin siitä ihan rauhassa, mutta päätin sittenkin pysyä kovana nyt!Ja ton päätöksen jälkeen sorruin sit täysin! Lähestulkoon juoksin kaapille, ja söin kolme leipää aamupalakseni sitten! No, nyt on tietysti älytön morkkis, eilen just sain lapun käteen missä oli ilmiselvä sanoma: EI ENÄÄ MÄSSÄILYÄ! Miks mä sitten heti seuraavana aamuna sorruin.. :(


 Mut ei kai tää tohon kaadu, harmittaa vaan olla heikko.. Täytyy vaan loppupäivä mennä dieetin mukaan, ja toivoa ettei ton asiosta tuu hirveetä turvotusta! Mulla kun ainakin toi leipä yleensä turvottaa aika helposti.


 Parempaa alkanutta viikkoa teille muille, ja älkää sortuko niinku minä! Se harmittaa sit jälkeenpäin kuitenkin hirveesti..

1 kommentti:

  1. Ajattele positiivisesti, parempi leipään sortua ku vaikka suklaalevyyn :) Täyttä höyryä vaan eteenpäin !

    VastaaPoista