keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Tulipas yllättäen kaks blogitonta päivää!

 Jestas, en edes huomannut ettei tullut käytyä kirjottelemassa mitään :D Mutta joo, mulla on olkapää/yläselkä ollut tässä pari päivää kipeä. Jere yritti sitä vähän hieroa tossa sängyllä, mutta ei siitä tuntunut mitään apua olevan.. Tänään aamulla se sitten kokeili uudestaan kun istuin ja kuulemma selvä möykky siellä tuntui, sanoi että se on siis jumissa se lihas. Eli siis löyty yks kohta minkä oon unohtanut venytellä! :/ Voi voi.. Pari päivää taukoa salista siis.. Eilenkin tein vaan aerobisen, koska tuntui niin pahalta..

 Ja hei, olin ekaa kertaa eilen solariumissa! Vau, se oli niin kivaa :) En edes malttais odottaa että pääsis uusiksi.. En mä kyllä ihmeemmin ruskettunu, mutta kyllä mä pikkasen päivetyin, ens kerralla ehkä näkyy jo paremmin, toivottavasti! :P

 Painon unohdin ottaa eilen, mutta otin sen sitten tänään aamusti. Ei ollut paljon kyllä pudonnu :/ Mutta parempi ettei sentään lisää ollut tullut. Tänään siis vaaka näytti 58,2kg!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti