keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Tiistai ja keskiviikko



 Tiistaina meni sitten niin myöhään salille lähtö, että olin jo melko väsynyt ja oli niin laiska olo, että Jere totes, että mun kannattaa joko jättää menemättä tai kokeilla tehonlisääjää! No meillä oli kahta purkkia tehonlisääjiä, mutta koska ne on molemmat Jeren niin ne oli jotain ihan pelottavan kuulosia sekä näkösiä purnukoita! :D Tota yllä olevaa hän mulle suositteli, ja ajattelin sitten että voisin ottaa vaan puolikkaan annoksen.. No sehän toimi kun unelma, ja joka laitteeseen sain lisätä painoa kivasti :) Mitään ihmeempää tärinää mulla ei tullut, että ajattelin uskaltaa jatkossa kun tarvitsen tota, niin ottaa sen koko annoksen. En olis varmasti saanut ajettua itseäni jalkapäivänä näin loppuun ilman tota ihmeainetta, johon nyt ihastuin<3 

Sitten eilen ei tullutkaan loppujen lopuksi kuvattua mitään muuta kun ruokia, joten tässä mun aamupalapuuroni :P Ihanan näkönen vaaleenpunanen klimppimössö vai mitä? ;) Sen lisäks syön kyllä aamuisin vielä mehukeittoa ja marjoja..
 


Ja lounas.. Pari fat burneria ja jauhelihaa, kananmunan valkuaiset ja porkkana/papu/kukkakaali.. Oli hyvää! Tänään ajattelin kokeilla päivällisen kanssa sitä hiilareiden lisäämistä :) En siis alotakkaan siitä puurosta, vaan sen takia päivällisestä, että treenin jälkeen on hyvä saada vähän hiilareita :)
 


Tuli eilen käytyä S:n kanssa taas pikkasen yli 4km lenkilläkin, ihan sopivan tuntunen lenkki oli välipäivään, ja kun ottaa huomioon, että mun perse on KIPEÄ!!! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti