sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Sunnuntai fiiliksiä

 Eilen oli sitten taas tankkauspäivä.. Jotenkin oli koko päivän sellanen huono omatunto vedellä kauheesti kaikkia hiilareita.. Just 2 viikkoa sittenhän niitä tuli syötyä! Jotenkin alkanut olemaan sellanen olo että pitäisköhän mun siirtyä sittenkin Liten laihduttajista ylläpitäjiin.. Ja keskittyä siihen kiinteytymiseen nyt vaan eniten.. Kyllähän siinäki laihtuu, pikkasen maltillisemmin vaan.. Ja ei mulla hirveesti välttämättä tarvis enää laskea painon, kun osa tästä läskistä sais vaan vaihtuu lihakseks, niin olis parempi. :) 54-55kg olis mulla tavoite, mutta en tiedä mikä paino sitten on hyvä kun saan lihakset kasvamaan, eli loppujen lopuksi, täytyis lopettaa vaan se vaa'an tuijottaminen ja keskittyä nyt siihen peiliin ja mittanauhaan! Siitä on vaan tullut tosi pahasti pinttynyt tapa aamulla ensin käydä vessassa, jonka jälkeen kattomaan mitä vaaka sanoo :D Mutta tästä eteenpäin, katson tasan kerran viikossa sen tuloksen, kirjaan sen tänne, ja yritän miettiä enemmän sitä kiinteytymistä!

 Kun saan tämän postauksen kirjoitettua, pistän Bullille kysymyksen, että kannattaisiko mun siirtyä mieluummin ylläpitäjiin, ja luotan hänen mielipiteeseensä asiasta. Ei tartte mun sitten vaivata päätäni asialla enää :)

 Ja hei.. Mun on pakko taas palata tähän mun lempipuheenaiheeseeni.. Se pohjetreeni tais toimii mulla paremmin kun hyvin sillon perjantaina! Eilen oli tosi kipeenä pohkeet, mutta lähdin kaupungille silti Joannan kanssa, ja tehtiin sen jälkeen pieni kävelylenkki rattaiden kanssa.. No tänään taas, on ollut vielä kipeempänä! Siis aamulla kun nousin sängystä, meinasin pudota polvilleni kun teki niin tuskaa, mutta se onneks vähän helppas sitten kun otti muutaman askeleen lisää :D Mutta sama juttu tapahtuu joka kerta, kun istahdan johonkin hetkeksi ja lähden uudestaan liikkeelle! Aika jännä! :D Mutta tykkään tästä tunteesta silti, on jotenkin ylpee olo kun on saanut treenin perille..

 No mutta, mä lopettelen nyt, että kerkeen vähän aikaa nauttimaan vielä hiljaisuudesta, ennen kuin tuo pikkuneiti herää päiväuniltaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti