sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Ihana sunnuntai!

 Ensinnäkin, tervetuloa! Oon taas saanut tässä lähiaikoina pari uutta lukijaa, joten toivon että viihdytte, ja oon erittäin ilonen, että mun blogi kiinnostaa näinkin monia! :)

 Ja tänään oltiin tosiaan mun siskon syntymäpäivillä lähes koko päivä. Oli ihanaa kun sai taas välillä vähän pukea sekä pukeutua :) Rakastan juhlia sen vuoksi ja siksi kun minusta on ihanaa nähdä sukulaisia, sekä omia että miehen, eli lähes kaikki juhlat on mun mielestä ihania :P



Tytöllä päällä minun vanha mekkoni, jonka olen saanut 1-vuotiaana!


Pikkasen huono kuva tuli pojasta, mutta pakko oli tämäkin lisätä, kun tytöstäki laitoin ;) Tasahenkisyyttä.

Hitsi kun huomasin vasta nyt kun olen jo vaihtanut vaatteet, että paita on tosta edestä noin rypyssä, kuiteskin, tässä munkin lookkia..

 Tää meni tosi hyvin, ei mun tehnyt mieli mitään niistä herkuista! Tai siis oikeen herkullisen näköisiä olivat, mutta totesin etten tarvitse niitä. Pärjään paremmin pelkällä kahvilla, ja syön sitten omat evääni jos oikeen nälkä tuntuu olevan. Tää alkaa toimia, tästä on tullut jo mulle elämäntapa! Joskus saatan vähän herkutellakin, mutta pärjään hyvin tilanteessa kuin tilanteessa vaikka ihan rahkapurkilla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti