lauantai 15. syyskuuta 2012

Lauantai ja spaghettijalat.

 Jestas, miten kipeet mun jalat on olleet tänään! Jokainen liikahdus tuntuu jäätävältä :D Ihanaa ankkakävelyä ollut nähtävissä taas. Kävin kaupassa, ja jotenkin tuntui että kun pysyy liikkeessä, niin ei tunnu ihan niin kamalalta, joten lähdimme sitten kotiuduttuani perheen kera pienelle lenkille. Noin puolitoista kilometriä, mutta se riitti kyllä mulle, vaikka olisin pystynyt pidemmänkin varmaan tekemään :)

"Lenkille" lähdössä.

 Päätin sen jälkeen lähteä sitten salille. Oon muuttanut vähän saliohjelmaani niin, että teen sen kolmijakoisena nykyään. Jalat, kädet ja keskivartalo erikseen. Viimeksi tein jalat, niin tänään tein sitten kädet.. Käsiä ei ollutkaan niin ihana treenata kuin muistin, eli ne on mulle se ikävin päivä! Mutta kylläpä taas oli hyvä mieli kun olin sen tehnyt! :)



 Ajattelin ekaa kertaa ottaa jonkun näköstä kuvaa myös mun selkäpuolelta, jos sieltäkin joskus huomaisi jotain edistystä! Ja kuvaa treeniasusta. Olin ihan lökärit jalassa. Taitaa olla mun lempihousuni nykyään <3 Ja henkkamaukan treenitoppi ja urheilurintsikat.







 Sitten palautusjuoma naamaan ja kotia kohti!

1 kommentti:

  1. Ite taas tykkään salilla käsitreenistä, ehkä selkätreeni on mulle se ikävämpi treeni. :D

    VastaaPoista