sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Vaatekaapin siivousta

 Tänään olen siivoillut vaatekaappiani, josta ei tunnu koskaan löytyvän mitään kivaa päälle pantavaa. Kaappi olikin pullollaan liian suuria vaatteita! Mutta löytyi sieltä uusiakin vaatteita käyttööni, jotka eivät viimeksi ole minulle mahtuneet, kun olen kokeillut!

 Pahoittelut kuvanlaaduista, en jaksanut ruveta sähläämään valaistuksien kanssa, kun ei tuntunut mikään oikeen toimivan! + petaamaton sänky näkyy kuvissa.. Laiskuuden huippu! Otin siis muutamista uusista päälleni mahtuvista vaatteista kuvia, kuten tuo valkoinen lyhythihainen kauluspaita ja beiget suorat housut.. Muista kuvista ei tullut yhtään käyttökelpoisia :D






 Sitten tuohon vaatekasaan.. Siinä on vasta ne vaatteet jotka housuista, sekä henkarivaatteista olivat jääneet minulle liian isoiksi! Taitaa olla aika varata taas kirppispöytää, sillä kasa on kasvanut vielä puolella, kun katsoin muutkin vaatteeni ;)

 Ja sitten löysin uudet tavoitehousut kaapistani! Ja samalla tein itselleni ison päätöksen ja uskalsin lisätä noinkin paljastavan kuvan kropastani.. Hui! Todennäköisesti kadun tätä saman tien kun julkaisen postauksen.. Yritän silti olla poistamatta kuvaa, onhan tuota hieno verrata kun olen taas paljon pienempi.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti