perjantai 14. syyskuuta 2012

Kuntosali ja minä

  Eilen sitten tosiaan pääsin pitkästä aikaa saliarkeen kiinni.. Samantien aloitin siis jalkapäivällä. Rakastuin uudelleen! Miksi, oi miksi, en oo koko kesänä käynyt tuolla??

  Tein treenin kaikissa paitsi yhdessä laitteessa isommilla painoilla kuin keväällä, ja sain kyllä itseni niin piippuun, että kun lähdin suuntaamaan kohti pukuhuonetta, jalkani olivat niin spaghettia, että sain keskittyä täysillä siihen kävelyyn päästäkseni perille! Tästä tietää, että treeni on onnistunut :D



 Treenin jälkeen siis pukuhuoneeseen ja palkkari naamaan, jonka aikana suoritin myös pientä venyttelyä. Käyn lähes aina vasta kotona suihkussa, koska  mulla on jonkinasteinen ongelma yleisiä suihkuja kohtaan.. Ne on mun mielestä vaan todella ällöjä!



  Kuitenkin, kotona siis suihkun jälkeen tein päivällisen, ja olin lopun päivää todella onnellinen, ja mietin että me vaan kuulutaan yhteen; kuntosali ja minä. Mulla on mies ja lapset jotka tekee mut onnellisiksi, mutta kuntosali antaa vielä sen extran, jonka ansiosta mä oon paljon iloisempi. En aio luopua tästä enää koskaan, muuta kun pakon edessä! :D
Illalla venyttelin vielä telkkaria katsellessani, perusteellisemmin kuin salin jälkeen.. Siitä aion ottaa jokailtaisen tapani nyt myös. Ihana päivä<3

 Tänään olen sitten vaan juossut asioilla, ja harrastanut lähinnä hyötyliikuntaa, juoksemalla paikasta toiseen! Olin suunnitellut meneväni salille, mutta suunnitelmat menivät miehen omien kanssa ristiin, ja pidettiinkin koti-ilta, ja huomenna aamupäivällä sitten kaikissa sielunvoimissa takaisin salille! (Tänään oon muuten aivan jumissa, jalat just ja just kantaa mut!)

 Mitenkäs teidän viikonloppunne on alkanut? Tai mitä teillä on suunnitelmissa tehdä? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti